2021.10.11

Takk til deg som kunde! 15/10/2021


Uppdaterad 15/10/2021

Nå har det snart gått to uker siden vi i Best gikk over til nytt trafikk-ledersystem. Det har vært to uker fylt av aktiviteter for å sikre at alt fungerer som det skal. Først og fremst vil vi i Best rette et stort takk til dere – Våre kunder! Vi er svært imponert over deres tålmodighet og forståelse, selv når svartidene på vårt kundesenter har vært lenger enn normalt. Vi er også glade for at så mange av dere har tatt i bruk vår kundeportal.

Vi håper at dere har fått sjansen til å bli kjent med portalen og dratt nytte av mulighetene som finnes der inne. Dette har vi gjort:
• Vi har økt vår bemanning på kundesenteret for å kunne gi dere kunder raskere service. Dette har også redusert køtiden inn til kundesenteret.
• Vi har økt med ressuser på vårt tekniske team for å raskt løse eventuelle utfordringer eller problemer som har oppstått i systemet.
• Denne uken har vi jobbet intensivt med vår backlogg for å komme ajour med våre leveranser.
• I takt med at vi har identifisert og løst ”hick-ups” som oppsto under systembyttet har vi forbedret vår leveransepresisjon.
• Vi har hjulpet majoriteten av våre kunder til å få tilgang til Best sin nye kundeportal for å bestille transport, samt ha kontroll på alle leveranser.

Hva skjer fremover?
Neste uke planlegger vi systembytte på våre terminaler i øvrige geografier.