Viktig Informasjon!


Vinmonopolet!
På grunn av stor pågang vil det komme avvik fra valgte leveringstidspunkt på leveringer fra Vinmonopolet. Som hovedregel leveres varene dagen etter mottak på vår terminal. Du vil motta en SMS med leveringstidspunkt så snart bestillingen er mottatt hos oss og er klar for utkjøring. Har du ikke mottatt en SMS med leveringstidspunkt har varene ikke kommet inn til oss. Vi vil gjøre alt vi kan for at alle får levering så raskt som mulig i en ekstraordinær situasjon, og takker på forhånd for tålmodigheten. Mvh Best Transport

Venter du hjemlevering?
Har du spørsmål til din forsendelse, ta kontakt på +47 22 99 52 99.
Bestilling pr. mail.
Vi kan ikke garantere at bestillinger via mail blir registrert, vennligst ring inn din bestilling eller logg på vår Webbestilling



HJEMLEVERING / E-HANDEL

HJEMLEVERING NÅR DET PASSER DINE KUNDER

Med våre hjemleveringstjenester slipper kundene dine å vente i dager eller uker på å få varer levert hjem på døren. Vi lar sluttkunden selv bestemme når varen skal leveres – enten det er allerede samme ettermiddag eller på et annet tidspunkt som passer bedre.

 

DU KAN SENDE INNTIL:

 

HVOR KAN DU SENDE?

Vi tilbyr hjemlevering til adresser i Oslo og nærmeste omegn. Ta kontakt med vår salgsavdeling på oslo@besttransport.no for å få tilsendt en oversikt på postnummernivå.

 

HVILKE TIDSPUNKTER GJELDER?

Small: Levering på hverdager mellom kl. 18-22.

Medium/Large/X-Large: Levering på hverdager mellom kl. 08-17, 08-12, 12-17 og 18-22.

Bestillingsfrist for levering samme dag avtales på kundenivå, avhengig av om varene skal sorteres på Bests lager eller fraktes direkte fra butikk/lager.

 

HVORDAN FUNGERER DET?

Driver du en netthandel eller en fysisk butikk i Oslo/Akershus som også tilbyr kjøp via nettsiden?

Ta kontakt med vår salgsavdeling på oslo@besttransport.no for å bli kontaktet slik at vi kan sette opp den beste løsningen for nettopp din bedrift.