Beskjed om hjemlevering sendes på SMS når pakken er lastet på kjøretøyet. Via lenken i vår SMS kan du spore hjemleveringen din i sanntid. Du kan også enkelt spore sendingen din i vår sporingsportal. Husk å ha sendingsnummeret klart!
I sporingsportalen (som du når via lenken i SMSen vi sender) vil du, i de tilfeller e-handelleverandøren godkjenner levering utenfor døren, kunne velge om du vil få personlig levering eller levering utenfor døren. Generelt sett gjelder følgende:
Om du har endringer på et oppdrag eller vil legge til noe, så send en mail til post@besttransport.no
Sjåføren ringer hvis det ikke er mulig å gå inn gjennom porten eller hvis ingen åpner døren.
Dersom du har mottatt en varslings-SMS fra oss og det ikke har skjedd noen hjemlevering siden da, ber vi deg kontakte Best Transports kundeservice eller din e-handelleverandør.
Ta kontakt med din e-handelleverandør og angi et nytt tidspunkt for hjemlevering.
Sjåføren kommer til å ringe deg om porten er låst. Ha derfor telefonen lett tilgjengelig. Du kan også endre/legge til portkoden via vår track & trace (via linken i den SMS vi har send til deg).
Nei, sjåførene leverer alltid etter en forhåndsplanlagt rute. Vi sender ut en SMS hvor du kan spore leveringen din.
Vi følger våre rettningslinjer for GDPR og gir ikke ut telefonnumre til våre sjåfører.