Få svar på

Vanlige spørsmål

fråga3.png

Hvor er budet?

Du kan enkelt spore budet ditt i vår sporingsportal. Ha forsendelsesnummeret ditt klart!

fråga.png

Hvordan bestiller jeg budtjenester hos dere?

Hvis du allerede er kunde hos Best Transport, er den enkleste måten å bestille via vår kundeportal. Du kan også bestille her via vår nettside eller kontakte kundeservice så hjelper vi deg.

fråga2.png

Hvordan blir jeg kunde hos dere?

Den raskeste måten å bli kunde hos oss er å fylle ut Bli kunde-skjemaet her på nettsiden. Vi svarer på alle søknader innen 10 minutter.

fraga4.png

Hvor ofte kommer fakturaen fra Best Transport?

Vi fakturerer hver uke. Fakturaen sendes via e-post (PDF-faktura), EHF eller som papirfaktura via vanlig post. Kredittperioden på fakturaen er 15 dager. Har du spørsmål angående fakturaen, vennligst kontakt vår kundeservice.

Hva skjer hvis varene mine blir skadet / mistet eller levert feil?

Best Transport følger transportbransjens vilkår. En reklamasjon vedrørende skade / tapt gods er enklest å lage her på vår nettside.