Vanlige spørsmål

fråga.png

Jeg venter på en sending fra Best Transport i kveld. Når kommer dere?

Beskjed om hjemlevering sendes på SMS når pakken er lastet på kjøretøyet. Via lenken i vår SMS kan du spore hjemleveringen din i sanntid. Du kan også enkelt spore sendingen din i vår sporingsportal. Husk å ha sendingsnummeret klart!

Spor pakke

fraga8.png

Jeg kommer ikke til å være hjemme i kveld. Kan dere la godset stå utenfor døren?

I sporingsportalen (som du når via lenken i SMSen vi sender) vil du, i de tilfeller e-handelleverandøren godkjenner levering utenfor døren, kunne velge om du vil få personlig levering eller levering utenfor døren. Generelt sett gjelder følgende:

  • Din e-handelleverandør må ha gitt oss tilatelse til å levere uten for døren.
  • Bestillinger med høyt ordreverdi krever som regel alltid mottakerens kvittering.
  • Leveranser som er reseptbelagt legemiddel, alkohol og tobakk kan man ikke levere utenfor døren.
fråga3.png

Jeg ønsker å gjøre endringer i oppdraget. Legge til mer informasjon eller ta bort.

Om du har endringer på et oppdrag eller vil legge til noe, så send en mail til post@besttransport.no

fraga9.png

Vil sjåføren ringe meg før levering?

Sjåføren ringer hvis det ikke er mulig å gå inn gjennom porten eller hvis ingen åpner døren.

fråga2.png

Jeg ventet på hjemlevering i kveld, men ingen kom. Har pakken min forsvunnet?

Dersom du har mottatt en varslings-SMS fra oss og det ikke har skjedd noen hjemlevering siden da, ber vi deg kontakte Best Transports kundeservice eller din e-handelleverandør.

fraga7.png

Jeg gikk glipp av hjemmelevering, hva gjør jeg nå?

Ta kontakt med din e-handelleverandør og angi et nytt tidspunkt for hjemlevering.

fraga4.png

Jeg klarte ikke å angi portkoden min ved kjøp på nettet. Hva gjør jeg nå?

Sjåføren kommer til å ringe deg om porten er låst. Ha derfor telefonen lett tilgjengelig. Du kan også endre/legge til portkoden via vår track & trace (via linken i den SMS vi har send til deg).

fraga6.png

Kan dere komme i et kortere tidsvindu?

Nei, sjåførene leverer alltid etter en forhåndsplanlagt rute. Vi sender ut en SMS hvor du kan spore leveringen din.

fraga10.png

Kan jeg få nummeret til sjåføren?

Vi følger våre rettningslinjer for GDPR og gir ikke ut telefonnumre til våre sjåfører.